Wanneer je aan de slag gaat als klantenservice medewerker bij Logius ben je verantwoordelijk voor meerdere diensten van de overheid. Zo kun je denken aan DigiD, maar ook aan MijnOverheid. In deze leuke baan ga je in gesprek met burgers vanuit het hele land. Dit kun je allemaal vanuit huis doen, maar we zouden het leuk vinden als je 1 keer per maand naar kantoor komt in Rotterdam!
Wat bieden wij jouAls klantenservice medewerker bij DigiD ben
De naam Logius zal bij veel mensen niet direct een belletje doen rinkelen. Logius is onderdeel van de Rijksoverheid. De mensen bij Logius zorgen voor een digitale overheid die werkt voor iedereen. Eén van de bekendste diensten is bijvoorbeeld DigiD. Maar ook MijnOverheid, de plek waar je digitaal jouw berichten in kan zien, is onderdeel van Logius.
Jij gaat als klantenservicemedewerker voor Logius vragen beantwoorden die kunnen gaan over deze diensten. Je gaat in gesprek met alle burgers uit het land. Zij hebben een groot belang in het gesprek met jou. Het gaat immers over zaken zoals hun huis, subsidies, toeslagen of andere onderwerpen. Daarom is het belangrijk dat je duidelijk kunt communiceren en de leiding kan houden in het gesprek.
Omdat je te maken krijgt met vertrouwelijke gegevens, is het belangrijk dat je hier op een discrete en zorgvuldige manier mee omgaat. Wanneer je bij ons aan de slag gaat, vragen we daarom een VOG-verklaring aan. Denk je dat dit een probleem is? Geef dit dan van tevoren aan.
Webhelp iséén van de grootste contactcenters van Nederland, waar ruim 3500 gamechangers werken voor de tofste merken zoals de Overheid, NS, Eneco en KPN. Voor deze projecten zijn we altijd op zoek naar nieuwe collega’s. Het werk wat je doet, verschilt per project. Zo kun je telefonische gesprekken voeren,maar we werken ook met chat, e-mail en Social Media.
Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.